Byzabozkurt Normal doğum yaptım doğumda kendimi çok zorladığım için kuyruk sokumum ağrıyor özellikle ağır birşey kaldırınca oluyor. Henüz doktora gitmedim aynı durumu yaşayanlar bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim.❤️
maygirl Byzabozkurt vardı hamileliktede vardı magnezyum kullaniyordum dogum sonrasida bi sure magnezyuma dewam ettim geçti.dotorumda magnezyumu kullanabilcegimi soylemisti.ama siz danışın yinede.
Byzabozkurt @ maygirl tamam.teşekkür ederim aklımda bulunsun randevu aldım kontrole gidince doktora danışacağım
Elif_6671 mihrakuss aynen bende sezeryan oldum benim de bıçak saplar gibi ağrı oluyor oturtamıyorum bile yerimde ağrısından duramıyorum bunun için ne yapılmalı ?
Byzabozkurt bebegimherseyim_ benimde 7 ay geçti doğumdan sonra normaldir,geçer diye bekledim ama maalesef o yüzden kontrole gideceğim.