Bebegım bir bucuk yasında. Ön 4 dişi çürüdü. Biberon cürüğü diye geciyor. Özel dişçiye gittik 28. Bin tl fiyat cıkardılar. Her diş için 4 bin tl kanal tedavisi. Kaplama yada estetik dolgu ıcın 2,5 dedıker. Bide temizlemek için fistür bişey denıldı. Toplmda bu fiyat işte.
Tedavi yaptırıp memnun kalan varmı ?
Sadece kanal tedavisi yaptran varmı ? Dolgu kaplaması düşen var mı ?