AntiFilozof Kızlar çocuk bu botu kullanabilirmi kaliteli diye almak istiyorum ama korkuyorumda giyemezse diyr pahalı çünkü alınca giysin yani 3 yaşında alan varmı aranızda
berikomoms AntiFilozof bana özellikle saçma geliyor çok pahalı ayakkabı almak çünkü çok çabuk değişiyor numaraları şahsen biraz daha büyümesi lazım bence
Catlakbiranne AntiFilozof Bence o kadar pahalı ayakkabı almak mantıklı değil Çünkü çok çabuk büyüyorlar Onun yerine vicco bot veya igor vs alınabilir Evet çok ucuz değiller bu markalarda Ama hem rahat hemde Harley kadar pahalı değil
aybikreis AntiFilozof Harley bir marka, modelini görmeden yorum yapmak çok zor. Ben kendim kullandım 9 yıl bir şey olmadı. Bebekler/çocuklar 2 3 ay giyiyor böyle pahalı şeylere gerek yok bence daha uygun fiyatlı kaliteli şeyler var
ankarageldedi AntiFilozof Kendim giyiyorum. Yıllar oldu ama hala taş gibi. Tabii ayak numaram değişime uğramadığı için verdiğim paraya değdi. Ancak çocuklar için birkaç aylık ayakkabı. Seneye giymesi mümkün değil. O kadar para vermeye gerek var mı bilemedim.
Dondurmalikahve AntiFilozof Çocuğu yediği helal giydiği haram derler şu an bu sözün tam yeri hiç gerek yok nasıl olsa ayağı çabuk büyüyecek kendinize alsanız yıllarca giyme imkanınız var ama çocuk 2 sene bile giyemez
Ygtoglm-- AntiFilozof canım benim sen sen ol pahalı ayakkabı alma . Vallahi en fazla 2 3 ay giyiliyo . Sonra sıkıyo ayaklarını . Ayaklar çok çabuk büyüyor . Oğlum 2 buçuk yaşında. 26 numara aldık tam oluyodu . Daha 2 ay olmadı sıkıyor ayakkabılar. Bi de bir sürü para verdik