Kızlar yaklaşık 10 aydır bi bakıyoruz güzel güzel cümleler kurup konuşuyor bi bakıyoruz kekeliyor mesela şu şu şundan gibi bazı kişiler bu yaşlarda normal dikkat çekmek için yapıyor falan diyor hani diyorum kekeme olsa kalıcı devam eder ama bu 2 ay 3 ay güzel konuşsa geri 1 hafta 10 yada 2 hafta gibi süre böyle yapıyor şimdi bide oğlum oldu kimsem yok yardımcı olarak hem oğlumla ilgileniyorum hemde kızımın böyle yapmasına kafam takılıyor ne yapacağımı yada ne düşüneceğimi şaşırdım kaldım inanın ki🙁