Anneogul12345 Hiç endişe etmeyin ,Allahın izniyle ameliyattan sonra çok daha kaliteli bi hayatı olacak. Oğlum 4 yaşındayken oldu.Son tüpü de bu ay düştü.
Bademcik gibi değil geniz eti ameliyatı daha kolay.
Öncesinde tahlil vs alındı ,sabah yatış yaptık.45 dk falan sürdü ama daha kısaymış bayılması,ayılması derken o kadar uzun sürmüş.
Çıktıktan sonra narkozun etkisiyle bağırdı baya bir bağırdı hem de uyanmaya başladığında beni göremeyince korkmuş.O hırçınlığı kısa sürede geçti.
İlk gün soğuk ,yumuşak beyaz şeyler tüketti.Bol dondurma muhallebi süt yoğurt vs.Kontrol amaçlı bi gece tuttular sabah çıktık.Sonra soğuktan ılığa sonra sıcağa pütürsüzğden pütürlüye adım adım bi hafta içinde normale döndü.
Tüp için de endişe etmeyin işitme çok sıkıntılı bu konu en korktuğumdu öyle söyleyeyim.
Mercimek tanesinden ufak ucu demirli bir şey.
Her ay kontrole çağırılıyorsunuz duruyor mu diye kontrol ediyorlar.Banyo yaparken vs dikkat edin su kaçmasın.Zaten söylerler onlar da kulak tıkacı yerine pamuk-vazelin yaptım çok daha etkili oldu.Biri 7. ayda diğeri 9.ayda düştü.
Maşallah diyeyim ameliyattan sonra hastalanması azaldı ,iştahı arttı ,boyu uzadı bir yıldır kilo almayan çocuk kilo aldı.En güzeli gece yatakta dönmeden üstünü örtüp rahat nefes alarak uyuyor.
merak ettiğiniz bir şey olursa yine yazarsınız.
Geçmiş olsun şimdiden 🌸🤗