Arkadaşlar bebeğim grip gibi ama 6.gün hiç iyileşme yok. ilk gün hafif ateş oldu ve geçti,az öksürük var boğazı burnu tıkalı sürekli yıkıyorum ama hala hırıltı geçmiyor. Ruh hali iyi.bu hırıltı ciğerden mi geliyor,burundan mı anlayamıyorum. ciğere indiğini nasıl anlayabilirim🙏🏻 hastaneler şuan salgın dolu diye götürmek istemedim. ilerlediyse götüreceğim.