Sesimgeliyomuuu ben 1 sene çektim canım. Gitmedigim doktor kalmamıştı. Özel devlet her doktora gittim alerji falan dediler. İğneler, ilaçlar ben kilo aldım baya bir. Ama geçmedi bir türlü. Bu arada kimseyede bulamıyordu evde. 1senenin sonunda koltuk altimda siyah nokta gibi noktalar çıktı uyuz dediler. Düşün bir sene çektim, ve kimse bilemedi. 1 senenin sonunda annem ve babama bulaştı. İlaçlar falan kullandık öyle atlatmistik o zamanlar şükürler olsun. Rabbim kimseye yaşatmasın çok kötü birşey kaşınmak