Kızlar çocuklarınız uzmanlaeın dediği,önerdiği gibi besleniyor mu ? Yada nasıl bunu sağlıyorsunuz ?
Yani işte sabah yumurtasını bitiriyor mu
Öğlen sebze yemeği
Akşam et yiyor mu ?
Ben asla bu düzeni koruyamıyorum bizim öğünler
Kahvaltı (yumurta,krep,patates kaşar domates )
Öğlen çorba(tavuk sulu yada besleyici olması için uğrasıyorum)
Ara öğün yoğurt yada meyve
Akşam bazen makarna bazen köfte pilav ne yemek varsa yedirmeye çalışıyorum yemiyorlarsa yine çorba veriyorum bazen hiç yemiyorlar bile .
Ama sebze ve eti tüketmeleri konusunda zorlasamda istemiyorlar ne önerirsiniz