bircoskom Merhaba Anneler, 75 günlük kızımda kasık fıtığı olduğunu öğrendik. Ameliyat olması gerek dediler. Ameliyat için doktor önerileriniz ve deneyimlerinizi benimle paylaşabilir misiniz?
Sapsikanne bircoskom Şişli memorial Nüvit beyde ameliyat oldu oğlum 2 buçuk aylıktı çok memnun kaldık tavsiye ederim
gizemosi bircoskom benim de bebeğim 1.5 aylıkken öğrendik 2 tane fıtık vardı doktorlar geçmez kendiliğinden ameliyat olması gerek dedi biz randevu aldık Denizli Pamukkale Hastanesi’nden 2 hafta sonraya verdiler gün sonra üst üste 2 gün oğlumun fıtığı düştü yumurtalıklarına çok acı çekiyordu o zaman da bizde 2 haftayı beklemeden acil yaptırdık özel bir doktora çünkü düştü mü fıtığı sürekli hiç susmadan ağlıyor ve içtiğini kusuyordu
bircoskom Sapsikanne ben anesteziden dolayı çok tedirginim. Ameliyat sonrasi İyileşme süreciniz nasıldı peki?
Sapsikanne bircoskom korkmanıza gerek yok çabuk iyileşiyor bir hafta yıkamadım sonra kontrole gittik sorun yok yıkayabilirsin dedi ilk günler kesik yerler biraz ağrı yaptığı için ağladı 6 saatte bir yarım fitil yapıyordum geçiyordu anestezi de kilosuna göre veriliyor zaten uzmanına giderseniz korkacak bir şey yok