Kızım 4 aylık 3 aylıkken başladı hala devam ediyor çok kötü birşey sadece uykuda mama veriyorum oda zorla normalde yediğinin yarısını bile yemiyor zaten zayıf bir bebekdi 2 kilo 700 gram doğmuştu ek gıdaya başladım bir haftadır yoğurt bebe bisküvisi felan mamayla eziyorum hemşire ver dedi ki toparlasin