Merhaba kızlar, salı günü rotavirüs aşısı oldu bebeğim carşamba akşamı bir ateş başladı halâ devam ediyor yükseliyor ilaç veriyoruz düşüyor tekrar yükseliyor ,bugün doktora gittik gayet iyi sadece aşı kaynaklı ateş dedi gerçekten çok üzgünüm bebegim çok halsiz rahat uyuyamiyor mahfoldu o da bizde, yaşayan var mı hiç bizim gibi yan etkileri rotadan sonra🤔🥺