lceLady Randevu aldım çarşamba günü taktıracagım. Sanırım bakır olacak?? İyimi kötümü?? Spiral hakkında İyi veya kötü Varsa nedir yaşayanlar varsa bilgilendirirse sevinirim.
Iremylcnkya07 lceLady adet dönemin uzun sürer sadece o kadar eğer size yaramazsa şiddetli kasık ağrısı ve şiddetli kanama olursa acike gitmen gerekiyor ben 2 aydır oldu taktırslı bu ay 2 kere oldum adet
Alya-Sena lceLady ben yillardir bu sekilde korunuyorum yan etki olarak adet gunlernde yogunluk yasiyorm onun haricinde hic bir skntm yok cok memnunum
FerideDeniz lceLady lekelenme şeklinde ara kanama yapabiliyor. Bir de rahim onu yabanci madde olarak algıladığı için normale göre enfeksiyon riski artabiliyor.
gulten01 lceLady bende aşırı kanama yaptı durmak bilmeyen aylarca süren bir kanama gittiğimde doktor vücuduna yaramamış deyip çıkardı
AlinaEmreHan1 lceLady herkeste yan etki olmuyor Bende hiç olmadı . Yoğun kanama falan yaşamadım sadece ilk taktırdığım ay lekelenme oldu
printhelloworld lceLady bence boncuk spiral taktırın kayma derdi yok hem de yan etkisi yok fiyat olarak biraz yüksek ama bence kesinlikle değer ben taktırdım çok memnunum
printhelloworld kubra717_ gynefix boncuk spiral diye aratın yeterli bilgiye sahip olacaksınız yeni nesil bir spiral çok fazla bilinmiyor her doktor da takamıyor eğitimini almış bir doktor bulmanız gerekiyor
printhelloworld kubra717_ evet doktorumun kendi kliniği var orada takıyor 2022 kasım ayında 3000 liraydı + işlem ücreti vardı ama ben hamilelik sürecini sürekli aynı doktorda devam ettiğim için benden işlem ücreti almamıştı