11 aylık bebeğimin epeydir kilo alımı durmuştu.
Hem bu durum için bakalım hem genel tahlil olsun dedik.
Tsh değeri düşük çıktı.
Doktorumuz 2 ay sonra tekrar tahlil yapacağız dedi.
Bu durumu yaşayan var mı süreç nasıl işliyor ,sonradan düzeliyor mu?
İnternetteki şeyler çok can sıkıcı 😢