Sabah oğluma yumurta sarısı avokado ve karadut özü karıştırıp verdim. 3 4 kaşık yedi çay kaşığı gibi. Bi süre sonra emzirdim uyuttum. Uyanınca öyle bi kustu ki yatak döşek üstü başı. Yani inanın anlayamadım ve cok korktum. Midesinde bişey kalmayınca da öğürmeye devam etti. Şu anda halsizlik var. Keyfi yok. Acaba hasta mı yoksa yedirdiklerimle mi oldu . O kadar üzgünüm ki. Benim yüzümden mi oldu noldu😥 3 gün kuralına da dikkat ettim. Karadut özünü denememiştim önceden. Napmam lazım neden oldu acaba