40 gün olmadı az kaldı ama şöyle bişey var. Doğuma girdiğim andan beri salak gibiyim sanki herşey rüya kafam bomboş. Yaşıyorum ama günleri çok hızlı geçiyor hatırladığım şey ameliyat a girişim sonrası hep silik silik. Annemlerle de büyük bir tartışma yaşadık gelmiyor gitmiyorlar artık. O bile acaba yaşanmadı mı rüya mı diyorum kendi kendime. Bebeğimle vakit geçirince bitek iyi hissediyorum. Dün hele dışarı çıktım sanki herkes bana bakıyor gibi tipim napsam düzelmiyor gibi . Açıkcası mal gibi hissediyorum doğumdan buyana aradan 1 gün geçmiş gibi geliyor ama 40ımız çıkacak. Bu saçma şey geçer mi napsam iyi gelir sizce.