eslemmmmmm Hayır her bebekte öyle olmuyor maalesef emerken çok minik olduğu için memeyi kavrayamiyordu sonra meme uçlarından kullandım öyle tutabildi çokta güzel emiyordu ama meme ucumdan tutamadığı için gaz giriyordu surekli gazını çıkarmak yerine emerken hava yutuyordu tabiki benim aklıma emdiği için mama gelmedi gazlanma sebebini bile anlayamadim.1,5 aylık grip oldu doktor takviye yapmamı söyledi hipp verdi içmedi bikac tane daha denedim içmedi sonra Aptamil comformil buldum ve her bebeğin içeceği bir mamada deil acımsı onu kabul etti ve o gün gaz sıkıntıları çözüldü kolik bebekler için üretilmiş bir mama zaten %70sorunu çözüyor