Kızlar yardıma ihtiyacım var bebeğim alerjik bir bebek ve zayıf 13 aylık sadece emmek istiyor asla biberon vesaire kabul etmiyor ama mama kullanması gerekiyor kilo olması için bende düşündüm ki bu EDS sistemi uygulayıp mama vereyim nasıl olsa memeyi çok seviyor ama o beslenme sondalarinin numarası varmış kullanan varmı ne yapmalıyım yardım edin