gzdeylcn Kızlar 3 kilo doğdu 2700 hastane çıkışımız oldu bugün 2. Ay kontrolünde 5 kilo 125 gram çıktı doktor iyi kilo almış dedi ama bana az geldi sizin bebişler kaç kilo
Dondurmalikahve gzdeylcn Doktorunuz iyi dediyse nasıl az geliyor biraz anlatsaniza velev ki iki aylık 7 kilo bir olan bir bebek var ne yapacaksınız mama mi vereceksiniz yada verdiğiniz mama miktarını mi arttircaksiniz. Cidden az kg alsa takviye yapın derim bu arada. Valla şu bana az geliyor mevzusunu anlayamıyorum kusura bakmayın. Ayda 1 kg dan fazla almış.
tgbl gzdeylcn bebeginiz size zayıf gelebilir ama dogum kilosuna göre gayet iyi almis kilo hemen hemen benim oglumla ayni benim oglumde 3300 dogdu 1 aylik kontorlunde 4400du 2 ay kontorlunu bekliyorum ama ayni almis yani kilosu iyi
gzdeylcn Dondurmalikahve başka yorumlara baktığımdan dolayı az geldi siz neden bu kadar yükseldiniz ki anlayamadım 🥰
gzdeylcn fatma___ hep fazla gördüğüm için yorumlarda o yüzden birde çok minik geliyor bana benim bebiş arkadaşımın bebişi bile 2 aylıkken çok büyük geliyordu gözüme o yüzden
Dondurmalikahve gzdeylcn Fazla tepki verdiysem özür dilerim ama doktorunuz iyi diyorsa iyidir her çocuk aynı yapiya sahip olmaz veya her çocuk aynı kilo da doğmaz nasıl her yetişkin farklı kiloda yetişkinlerde öyle, ki ayda en az 600 gr almali onu da çoktan aşmış
gzdeylcn Dondurmalikahve sütüm mü az geliyor gibi düşündüm çünkü bazen boş çekebiliyor o yüzden dolayı yazdım aslında teşekkür ederim yorumunuz için ❤️
Jfkskskdn Bende şimdi post açtım benim kızım iki aylık 4 100 olmuş daha ilk kızım 3000 kilo doğmuştu iki aylıkken 5800 olmuştu sadece anne sütüyle bu kızıma mama da verdiğim halde hiç alamamış