Oğlum 1 yaşında ve sanırım alt köpek dişleri geliyor. 1 haftadır hiçbirşey yemedi su da dahil sadece anne sütü ama sütüm de çok yok aç aç duruyo bir de ishal oldu öyle mutsuzum ki doktor da ateş ve başka bişey yoksa getirme dedi ama ne yapabılırım var mı bı onerınız yada tarıfiniz