Mlkmstf
Biberonu sallamayin yana doğru yada oval şekilde döndürerek yapın içinde ki o baloncuklar gaz yapıyor ben döndürerek yapıyorum yuvarlak daire gibi olsa da çok çok az oluyor
Bu arada emiyosa aynı zamanda biberona alıştı mi benim de kızım 2 aylık olucak biberona alisicak site korkuyorum kasik biberon aldım oda çok zor günde iki kere mama veriyorum sadece ama onuda vermek o kasıkla çok zor