sevgidem Kızlar 3 aylık erkek bebeğim sürekli aglıyor, en fazla 20 dakka susuyor sonra yine ağlama krizi ve böyle katıla katıla dayak yemiş gibi sanki
Azram3523 sevgidem 3 ay 10 günlük bebeğim aynı sürekli ağlıyor hiçbir şeyi yok fayak yemiş gibi bağırıyor
Arzuturhan sevgidem ben çok çektim her gün acile giderdim hafta da kaç jre doktoruna gittiği mi hatırlıyorum şuan 7 alık olmasına 7 gün var