Bizde oyleyiz😩😩ozellikle 20gunden sonra acayip uykular degisti… Gece sabahlara kadar uyumuyoruz bi dalamaio.. karni tok oldugi halde hep bi emme istedigi tam uyudu diyprum pat 5 dakka sonra uyanio yine mizmizlanio… Sabsimlex ve biogaia kullaniyorum,rezene veriyorum banamisin demio… Ezcanedeki d3 vitaminleride gaz vs yapiomus heralde bugun ocean aldim bakalim fayda gosterirmi bilmem…reflu yayagimiz var bugun icindeki kiraz cekirdeklerini isitip yatirdim yine banamisin demedi… Bu hafta gunduz de uyumuo … 41 gunluguz