zezelik85 aynılarını bende yaşadım madem memede uyuyor memede uyuduğunda alıp beşiğe koy hemen ve salla ardından benimkini ben öyle alıştırdım hep öyle uyur mesela. Bide küçükken bizimde çok gazi oluyodu sağlık odağındaki doktor gaz damlası vermişti onu günde bi kere gece veriyodum ben uyurken kendi kendine çıkartabiliyodu onunla ama ben yine de gece o uyurken bacaklarını ileri geri yapıp çaktırmadan gazını cikartiyodum ki bidaha bidaha uyanmasın da rahat uyusun diye sende öyle bi dene bakalım yüksek ihtimalle çocuk tam doymadan yatıp hemen geri kalkıyordur ya da gazi vardır çocuğun yine de üşütme çocuğunu çok ta kalında giydirme tabi rahtsız olabilir . Ama biraz büyüyünce kendi kendine oynuyorlar rahat edersin sende canini sıkma