Leylakusum Kızlar sabahtan beri sol göğsüm taş gibi. Emiyo da bebeğim hiç böyle olmazdı. Dokununca elime parça parça kitleler geliyo. Ne yapmalıyım. Akşam oldu hâlâ aynı
bernnaa Leylakusum makinen varsa onunla sağ mastit oluyorsun sanırım sıcak duşa gir masaj yap saymana rağmen gitmezse
cansuuk Leylakusum sıcak havlu ütüle koy sonra soğuk buzlu bişey koy oraya masaj yap ve o göğsü emzir rabbim şifa versin inşallah
Leylakusum bernnaa Kahveseveranne aysullsn lia12345 Masal_3 cansuuk Ececiiim ElifDefne3535 Hepinizden Allah razı olsun dediklerinizi yaptım çok iyi geldi 😍
aysullsn Benimde başıma çok geldi tam bosaltamadigi için göğsünün kecelenmis ılık bir dusta kecelenen yerlere masaj yapın (bence bunu bebeğinizin tamda açlık zamanına denk getirin) dus sonrasi biraz elle sağım ardından bebise emzirtin Allahin izniyle rahatlarsınız ❤️
lia12345 Leylakusum emzirmekten korkmayin ilik dus, sicak su torbasi, masaj, elle sagma ve bebegin emzirmesi. Bol bol emzirin bebisler aciyor. 24 saat icinde gecmesi lazim, gecmezse mastite donuyo.
lia12345 Leylakusum malesef bana her hafta oluyor artik prof oldum acma konusunda. 😓Elle o nodullere masaj yap vazgecme.
Ececiiim lia12345 yaa bana da her hafta oluyo oğlum 9 aylık süt bolluğundan diyorlar ama doktora hiç sormadım. Sıcak su torbasıyla uyuyorum sabaha geçmiş oluyo. Yumru gibi değişik
lia12345 Ececiiim ah sorma seni cok iyi anliyorum bu hafta hangi gun olucam diye bekliyorum surekli kontrol ediyorum, olunca da acma maratonu basliyor… Ben sordum soguk havalar da etki ediyor dedi, bir de iri gogusluyum tam bosaltamiyor olabilir bebek.
ElifDefne3535 Leylakusum Bebeğinizi emzirirken sert olan yerden sıkın göğsünüzü devamlı biraz acıyor ama rahatlatıyor ben ara ara yaşıyorum bu durumu ve başka türlü hiç geçmedi