busakturk Kızlar daha 37 günlük ama gündüz bi bebek en az 1 saat uyumaz mı uyumuyor sizdede varmı böyle birsey ne yapıyosunuz
isufumveben busakturk benim 40 indan sonra uykuları max 1 saate düşmüştü yenidoğan olmadığı için heralde
yagizefe_mom busakturk aynı sorunu bizde çok yaşadık. Daha kırkının içindeyken gündüz uykularını bırakmıştı oğlum. Ama bir şekilde akşam onu uyutmak için çaba sarf ettim, elhamdülillah akşam uykusu şuan çok güzel ama guzleri yine uyumuyo 😂