Merhaba 19 aylık oğlum ağzında yemek tutmaya başladı zaten doğduğundan beri iştahsız çok az yiyor, annem rahatsız geçen ay 1 hafta bırakıp teyzesine hastanede annemin yanında kalmak zorunda kaldım ozaman telefonda dediler asla yemiyor ağzında biriktiriyor, geldim 3 haftadır hala verdigimi sıvı yada katı olsun ağzında saatlerce tutup geri çıkarıyor çok nadir suyla yutturuyorum başına gelen varmı ne yapabilirim ?