Dün aşılarımızı olduk her şey normaldi baktım bana sıcak geldi ateşini ölçtüm 38.3 çıktı üzerini çıkardım peteği kıstım biraz bekledim 38.5 oldu calpol verdim şimdi bekliyorum
Genel durumunda pek değişiklik yok diş desem 38 en fazla onu görmüştüm
Bu şekilde ateşi çıkan oldu mu 6. Aşılar sonrası
Ondan mıdır yani
Bekleyeceğim biraz calpol da etki etmezse hastaneye gideriz hemen