churchil prensesannesi1_ oda sıcaklığında 3 saat durabiliyor. Eğer ısıtıp kullandıysanız bitirmesi gerek diye biliyorum
mihrasahin prensesannesi1_ 3 saat oda sıcaklığında 3 gün dolapta 3 ayda buzlukta saklayabiliyoruz sütleri
bernnaa prensesannesi1_ sağıp dışarı çıkacaksın beslenme saklama kapları var ya soğuk akülü onlara koyabilirsin buzdolabı kapağı gibi etkisi olur daha uzun durur ama ısıtmayı falan nasıl yapacaksın bilmiyorum
bernnaa prensesannesi1_ bence hiç uğraşma ya al örtü yanına acıktığında kapatır emzirirsin en iyisi o şimdi süt bozuldu mu bozulmadı mı derdi olmaz