Arkadaşlar benim oğlum 3 ay 21 günlük. Dün sünnet oldu lokal anestezi ile. Eve geldikten sonra kanaması arttı. Bezi falan komple kan oldu.hemen acile gittik.orda sardılar pipisinin etrafını. Sargı kanamayı durdurdu.bugun tekrar gittik doktora.iyi görünüyor dedi.bugunde sargıda kalsın,yarın ılık suya oturt sargı açılır dedi.ama ben korkuyorum.yine kanama olursa diye.basina bu tarz bişey gelen var mı.cok ama çok korkuyorum yaa