Saçları 0 vurmunanin bi faydası olmadığı artık biliniyor bence bende yapmışlar hiç bir şey değişmemiş kardeşime yapmamışlar onun ki neredeyse hiç yoktu ve çok inceydi şu an görseniz iki kişiye peruk çıkar zamanla uzar zaten benim kiziminda dayılar gibi ön yanlarda saçı yok 😂 ama gittikçe uzuyor ve ordanda çıkmaya başlamış