kkaleyna benim bebeğimde 2. Haftasından sonra bu şekilde olmuştu gaz damlası kullanmıyodum kakası cıvık olmasına rağmen kabız gibi ıkınıyodu sürekli,doktor kontrolüne gitttimde söyledim doktoru normal bebeklerin genelinde var 2. Haftadan sonra başlar gaz sancıları demişti gazı olduğu için ıkınıyomus bu şekilde doktorun demesine göre