gulse23 Bebeğime birsey yemediği zaman yoğurtla veririm doyurucu olur diye sağlıklı olsun diye kendim yapayım dedim tatsız tuzsuz çok kötü bursey oldu bunu ben bile yiyemedim bebekler nasil yer ki 😪 sizler neler yaptınız?
Ayseguloprl gulse23 bende doğal alıyorum bebek bisküvisi ve tatsız tutsuz ama doğal işte sizin evde kendinizin yapmış olması eminim daha doğaldır gözleminiz içinde