Bbsraa28 benimde oğlum üç aylıkken kapanmaya başlamıştı sağlık ocağındaki ebe söylemişti nörolojiye götürdük bazılarının erken bazılarının geç kapanır dedi bir sorun görmedi şuna 4 aylık 6.ayda tekrar kontrol var bide size gülüyor mu takip ediyor mu diye sormuştu çok şükür hepsi var