The_paues Kızlar merhaba 44 günlük bebeğim var burnu tıkalı bi süredir aspiratörle burnunu çekiyorum ama geçmiyor emerken uyurken rahatsız olduğunu farkediyorum.buhar makinesi yada nebulizatör kullanıldığını gördüm bazı postlarda bu konuda tecrübesizim bilgili anneler hangisini kullanıyorsunuz ne önersiniz ?
sb- The_paues nebulizatörü dr tavsiyesi olmadan kullanmak sakıncalı diye biliyorum. Mukozayı bozuyor sadece ilaç verilmesi gerekiyorsa kullanacaksın dedi doktorumuz. Onun yerine odanın nemlenmesini ve serum fizyolojikle burnunu yıkamamı söyledi. Loobex marka hava nemlendiricimiz,çok güzel daha önce 2 marka denedim memnun değildim.
Glcntna The_paues bizde 4 aylıkken aldık 2 yaşında sürekli kullanıyoruz. Nebulizatörü internetten alcaktım bu şaklı olanları doktor onlar ilacı parçalamıyor diye omron marka aldırdı. O zamanda araştırmıştım. 2 doktorda omron al demişti
Ozooo The_paues ben de hava veriyorum doktor ilacını veriyor zaten komposörlü benimki eczaneden almıştım
minikpandam-_- The_paues en güzeli serum fizyolojik ile yıkamak tamamen açılıyor. Nexsus marka aldım içine serum fizyolojik yapıp kızıma tutuyorum 3 4 güne bişey kalmıyor zaten
Anniiiiii Direct nexus marka buhar makinesi kullanıyorum çok pratik küçücük her yerde kullanabilirsin şarjlı bi bak derim
The_paues Anniiiiii hava nemlendirici demi bu dediğiniz nebulizatör değil.etkili oluyor mu peki bebeğinizin burnu açılıyor mu
The_paues Anniiiiii yıkama değilde deniz suyu damlatıyorum sonra aspiratörle çekiyorum açılıyor ama sonra yine tıkanıyor uzun zamandır böyle geçmedi bi türlü
The_paues sb- anladım nebulizatör alınması gerekirse doktor söyleyecek yani öksürük durumunda mı alın diyor acaba ?
adasahil sb- bir şey sormak istiyorum nemlendirici açtığımda 70 hatta üzeri oluyor bu durumda ne yapmam gerekiyor 66 mesela şuan oda nemi yüksek cam açıp havalandırma yapıp sonra tekrar yükseliyor buhar makinesi hangi durumda kullanmam gerekiyor
1Umut Nebilizatör kullanıyordum ben,içine serum fizyolojik dönüyordum.Doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz.Sessiz olduğu için özellikle oğlum uyurken burnuna tutuyordum,çok iyi gelmişti.
NihansMom The_paues bebeğim öksürüyordu grip olmuştu üst solunum yolları sıkıntısı yani doktorum nebulizator alıp serum fizyolojikle hava verebilirsin tıkanırsa demişti. Bence gerekli illaki öksürük burun tıkanıklığı oluyor bebeklerde çocuklarda öyle olduğu zamanlarda serum fizyolojikle rahatlama sağlanabilir.. ilacı zaten kafamiza göre kullanamayiz..ben nimo markasının süt sağma makinasından memnun olduğum için nebulizatoru de nimo aldım genel olarak saglikcilarin da memnun olduğu bi ürün trendyoldan bakabilirsiniz yorumlarına geçmiş olsun 🙏🏼💐
1Umut The_paues ben Fransa’da yaşıyorum burdan aldım.Ama Nexus marka var galiba Trendyol da o iyi diyorlar.
Meryemmmmmmmm Benim 4 aylık hala burnu sürekli tıkalı her sabah ilk işim burnunu açmak damla sprey kullanıyordum bir aydır serum sıkıyorum başka türlü açılmıyor
sb- adasahil 60 civarı çocuk için en iyisi üstü fazla oluyor. Nemlendirici açmadan ölçün bi odanın nemini 50den aşağıda değilse açmayın ben öyle yapıyorum kalorifer açtığımız dönemlerde 30lara düşüyor bizim ev