Merhaba kizlar doktorumun önerisiyle süt sagimi yapmam gerekiyor fakat nasıl saklanacagini tam olarak bilmiyorum deneyimli anneler yardımcı olabilirler mi mesela sağar sagmaz mi dondurmak gerekiyor veya nasıl cozdururum vb önemli hususlarda bilgilendirebilirseniz çok sevinirim 😇