Denizz97 Selamlar. 17 aylık bebeğim biraz grip olmuş burun akıntısı var çok huysuz. Günlerdir hiçbirşey yemedi doğru düzgün dis yüzünden. Bugün de 10 buçukta uyandı. Ve 2 defa daha uyudu normal mi sizce ateşi falan da yok ne yapmam lazim
Ecem__ Denizz97 ilac vs kullaniyormu benim ki 17 aylikken aksam 9 da uyuyup sabah 10 da uyaniyordu. Uyuyarak iyilesecek canim birak uyusun.hastayken uykulu oluyor dur
ecosummm Denizz97 çok normal canım geçmiş olsun dinlensin uyusun öyle öyle iyileşir benim kız 4 yaşında o bile hasta olunca öyle