Ben ne yapayım artık bilmiyorum kızlar. Hiç oynamıyor gel diyorum oynayalım oyun kuruyorum saniye olmuyor ilgisini vermiyor ben bir şey diyorum o başka şeye bakıyor. Oyuncak yüzüne bile bakmıyor bazen. Sürekli bir hareket halinde oturma diye bir şey yok kesinlikle. Yemek yerken bile bir saniye oturmuyor ayağa kalkıyor masaya abanıyor bir şeyleri ellemek istiyor. Kafam dönüyor resmen ne yediğimi anlıyorum ne bir şey yaptığımı. Ne yapayım ben 😒