eylulyagizmoms_ Kızlar 3 aylık iğne vuruldum. 20 gün oldu önce lekelenme oldu şimdi de adet oluyorum resmen 20 gündür kesilmiyor. Kadın doğuma da ay sonuna randevu bulabildim 😟 başına gelen var mı bu durum 3 ay mı devam edicek bir bilginiz varsa yazar mısınız
Kubraaybars eylulyagizmoms_ bende yaptırdım o iğneyi salak gibi 15 gün adet gördüm 2 ay oldu hala adet olamadım Salı gününe bulabildim kadın Doğumdan randevu birdaha asla olmucam
NagihanKaya eylulyagizmoms_ bende 23 eylülde olmustum 1 ay boyunca lekelenme gibi kanamam oldu adet gibiydim sonra 1 ay kesildi suan yine aynı lekelenme tarzında bu ayın 23 ünde tekrar olacağım sanırım ilk defa vurulunca bu tarz düzensizlikler oluyormuş 2.den sonra düzeleceğini düşünüyorum ablam yıllardır vuruluyor bir sorun yok düzeliyor zamanla
ygmr4705 eylulyagizmoms_ bende vuruldum benım kanamam durmadığı için vurulmuştum deoıt hemen kesmıyor demıstı doktorum ılk adettın uzun kanama yapar daha sonrasında olmuyorsunuz demıstı
eylulyagizmoms_ ygmr4705 benim vurukduğumdan beri kesilmedi sizde de mi öyle oldu. Bazıları 3 ay sürer falan diyor
eylulyagizmoms_ ygmr4705 benim lekelenme sonra adet olmaya başladım yani ard arda 2 kez adet oldum inşallah 3 ay sürmez ya 😥 çok pişman oldum iğne vurulduğuma
eylulyagizmoms_ Kubraaybars ya bazıları 3 ay kanaman olur falan diyor öyle mi olur acaba bide ilaç kullanıyorum kanamam dursun diye de yok yani önce lekelenme oluyordu şu an bildiğiniz adet oluyorum kesilmek bilmiyor
eylulyagizmoms_ NagihanKaya 3 ay devam eder mi ki dün sağlık ocağına sürdüm 3 ay kanaması olan da oluyor dedi
Lavina eylulyagizmoms_ benimki 1 aydan fazla devam etmişti aonra kesildi 2 aydır hiç yok çok korkuyorum yine bir kaza olacak diye
eylulyagizmoms_ Lavina benim önce lekelenme oldu şimdide kanamam oluyor 20 günü geçti yani bazıları 3 ay sürer diyor öyle olmaz inşallah
NagihanKaya eylulyagizmoms_ benim 3 aylık süreçte garanti 2 ay kanamam olmuştur ama 2.den sonra olacağını zannetmiyorum bünyeden bünyeye fark ediyor kiminin 15-20 olup bitiyormuş kadın doğum doktorum kanama olsa dahi bir sorun olmayacağını söylemişti garanti bir yöntem olduğu için ben 2.defa vurulacağım karar sizin🌸
mesepalamudu16 eylulyagizmoms_ bende vuruldum iğneyi 40 gunluktu bebeğim 20 gün falan lekelenme şeklinde geldi kızım 9 aylık oldu halen adet goremiyorum.