Bebeğim 6 aylık odada bırakıp tuvalete gitsem su içmeye gitsem ağlıyor ve asla susmuyor geri gelene kadar. Uyanıkken hiç bir iş yapamıyorum. Oyuncaklar falan farketmiyor. 2 saniye oynuyor sonrasında ağlıyor peşimden. Neler yapabilirim bir yardım edin