Kızlar merhaba. Normalde biz 2 uyku yapıyoruz. 12 de 1 saat uyuyor. Sonra tekrar 16.30 gibi yatırıyorum 1 saat kadar uyuyor. Sonrada 9.30 gibi gece uykusuna yatırıyorum. Bugün 12 de uyuttum 3e geliyordu kalktığında. Gün içinde tekrar yatırsam mı yoksa direkt gece uykusuna mı geçirsem. Geçen gün yine buna benzer bişey oldu 17.30 da uyudu 1 saat kadar. Sonra gece 4de kalktı ve 7ye kadar uyumadı. Dayanabilir mi bilmiyorum sizce napmalıyım? 13 aylık bu arada.