ISILTAN
Kahve dünyası da fena değildi diye hatırlıyorum üzerinden biraz zaman geçti de:) çok sert bi kahve değildi rahat içiliyordu fakat tchibo daha sert gelmişti bana. Öyle çok tiryaki değilim o yüzden yumuşak içim bana daha çok hitap ediyor gibi .