Kızlar şuan işlerimi genelde işbankası üzerinden yürütüyorum biraz birikim yapmak istiyorum banka hesabı üzerinden. Mesela sürekli gram alacak param olmuyor örneğin elimde bin lira var diyelim o bin lirayla banka hesabım üzerinden altın alabilir miyim? Ve bunun için bir altın hesabı mı açmam lazım bilen varsa yardımcı olabilir mi