Arasus Hamurişlerinde kullandığınız en güzel tam tutan en güzel keki yaptığınız un markası nedir acaba tavsiye verir misiniz😊
balkanlardangelensogukhava Arasus kesinlikle çiftleylek un 👌küçük gramajını bulmak biraz zor her markette de olmuyor sanırım ama internette olabilir bir bakmak lazım. Poğaçalar, kekler muazzam oluyor. Hamuru daha yoğururken anlıyorsunuz farkı
alparslan1_ Efsane ve sinangil ikisi de çok güzel. Sinangil biraz pahalı ama hemen toparlanıyor yapılan şey az gidiyor o yüzden
Tatlican alparslan1_ Acaba sadece sakaryadamı var bilmemki bizde kaynanamlar annem herkes bunu aliyor