Merhaba kızlar doğum iznim bitti çalışmaya başlamak zorundayım ücretsiz izne çıkamıyorum maalesef eşim şuanda çalışmıyor. Kızım 4 buçuk aylık 6.ayında ek gıdaya geçeceğiz. Çok hayallerim vardı ek gıda süreciyle ilgili ama maalesef çağrıldım okuldan. Siz nasıl yaptınız bu süreci nasıl atlattınız? Kayınvalidem bakacak gözüm arkada kalmayacak çok şükür ama içim tabiki biraz buruk.