Aşırı dediğim dedik sürekli deney yapıp her şeyi karıştırmak istiyor evi zaten bok götürüyor artık onu geçtim sürekli üstü ıslak günde 3 4 üst değiştiriyoruz bi deney den diğer deneye geçiş dolapta yiyecek bırakmıyor kızıyorum normal anlatıyorum kafası oyalansın diye başka şeyler yapmayı teklif ediyorum yok. Bulunduğum çevrede özel kreş yok devlette 4 yaş alıyor sabrımın tükendiği noktadayım!