Deryatugay Kızlar aptamıl mama aldım ama bebegım içmek istemiyor öğürüyor kokusuda bana tuhaf geldi tarıhıne baktım geçmemekte. Mama öneriniz varsa çok sevınırım çocuk aç yaşıyor bır an önce mama içmesi lazım
rumy007 Deryatugay Sma comport kullanıyorum sindirimi daha kolay yenidogam bebekler için ben memnunum gaz sorunu yok
mrvyhya Deryatugay anne sütüne en yakın diye hipp öneriyorlar genelde ben ve çevrem hep hipp kullanıyor denebilirsnz gazda yapmadı her bebek iicn değişir tabiki