Arkadaşlar bunu gerçekten çok merak ediyorum :D
Mesela ben forumda konu başlığına tıklıyorum,yorum yapacaksam yapıyorum ve sonra kim yazmış diye bakıyorum :D
Çünkü objektif olmak istiyorum :D
mesela başka bir konuda düşüncesini beğenmediğim birdir hatta belki çatışmışızdır ama bir başka konuda objektif olabilmek adına kimin yazdığına bakmıyorum :D
Benim gibi olan var mı yoksa hepiniz normal bi anormal ben miyim? :D