Bebeğim 7 aylık 10 gündür uyku eğitimine başladık hem diş cıkardı bu süreçte 🥲 hemde hala devam ediyoruz fakat hala ağlamaları protestoları devam ediyor ve emmeden yinede uyku aşamasına gecemiyoruz. Emiyor daha sonra uyanık sekilde yatağa koyuyorum fakat beni yanında istiyor napıyım ben böyle eğitimi😁 siz bu sürecte naptınız lütfen yardııım 🙏🏻❤️