Kızlar bebeğim geceleri 12 gibi uyuyor gün içinde sık sık emiyor, 12den sonra ben 3-4 saatte bikere uyandırmadan direk kucağım alıyorum uyanmıyor meme veriyorum içiyor devam ediyor sizce o acıkmadan mı veriyorum yoksa uyanamıyor mu anlamadım acıkcası uzun süre o şekilde bırakmadım bi kaç kez 5 saat geçti ufak mırıldandı belki ellemesem yatardı me yapmalıyım bu şekilde devam mı yoksa o uyuyanana kadsr beklemelimiyim