cisem51 Bebeğim bir aylık oldu doğum kilosunu geçti 15 günlükken 3250 olmuştu ama şimdiki kontrol de aynı kiloda beslenmesi iyi bence ama neden kilo almadığını anlamıyorum böyle kilosu düşük olan var mıı ne yaptınız acabaa ??
Ela3424 cisem51 Günde 5-6 bez çizili bez alıyorsanız doyuyor demektir sütünüz yetersizse eğer mama olarak Hipp deneyin anne sütüne en yakın mama biz Hipp combiotik kullanıyoruz çok güzel kilo aldırdı
Mgii cisem51 Emziriyormusunuz mama mı? Benimde kilo almamıştı 3. hafta meğer iyi beslenemiyormuş. Emiyor sanarken emmiyormuş. Sağıp verince toparlamıştı.
cisem51 SevimliHayaletCasper 3070 doğdu 2800 e düştü şimdi 3220 tam bir aylığız smo mama verdik ama mamayı istemedi başka mama denemedim anne sütü yetiyor diye ama kilo almayınca huzursuz oldum
SevimliHayaletCasper cisem51 doktor bir öneride bulundu mu önce doktorla danışın. Farklı mama deneyin. Bebekler seçici olabiliyor
Bet25 cisem51 goldongoat alın cok ıyı valla 3200 doğduk 2 aylık olcak 5 i gecmıstır ıyı kılo aldırıyor anne sütüde verıyorum
cisem51 Ela3424 herşey normal çişi kakası sağdığımda sütüm de var gözüküyor ama kilo alamamış anlamadım 🙄